هومن کوچولو مامانهومن کوچولو مامان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

هومن مامان

یکسال با هومن کوچولوی مامان و بابا

1392/6/12 3:30
نویسنده : مامان الهام
611 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان

تولدت مبارک گل پسرم

امروز اولین سالروز تولدته عزیزم پارسال تو همچین روزی ساعت 23:25 شب پاهای کوچولوتو به این دنیا گذاشتیو من مادر شدم الان یک سال از اون روز میگذره و چقدر همه چیز تغییر کرده

امروز از صبح یه حس خاصی داشتم و همش داشتم به پارسال همچین روزی فکر میکردم که تو چقدر کوچولو بودی و نگهداری ازت چقدر سخت بود و الان چقدر بزرگ شدی و راه میری و شیرین زبونی میکنی برامون و دلبری میکنی

متاسفانه امروز روز شهادت بود و نتونستیم برات جشن بگیریم ولی تو روزهای آینده این کارو برات انجام میدیم عزیزم

امشب فقط اومدم تولدت و تبریک بگم و برم

ایشااله تو روزهای بعد میام و عکسها و خاطراتتو برات مینویسم عزیزم شاید اینجا کم از خاطراتت مینویسم و عکس میذارم ولی از همه کارهاو شیطنتهات فیلمبرداری میکنم تا وقتی بزرگ شدی به صورت تصویری هم ببینیشون چون متاسفانه مامانت با اینترنت زیاد میونه خوبی نداره و حوصلشو هم نداره چشمک

خیلی دوست دارم شیطونک مامانبغل

پسرم یکسال از زندگیت گذشت
تو چهار فصل  بهار و تابستان و پاییز و زمستان رو دیدی از این به بعد همه چی برای تو تکراری خواهد بود و فقط مهربونی و خوبی کردن به دیگرانه که برات میمونه و همیشه تازگی داره
 

 نامه نیمایوشیج به پسرش در تولد یک سالگیش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ياشار
14 شهریور 92 0:24
يكساله شدنت مبارك عزيز دل خاله ايشالا ١٢٠ ساله بشي عزيزم. الهام جون حتماً بيا و عكساي جديد پسر خوشگله رو برامون بزار. از قول من هومن خوشگلم رو ببوس
مامان مهرسام
21 شهریور 92 3:31
ای جونم چه به دل میشینه تولدت مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هومن مامان می باشد