هومن کوچولو مامانهومن کوچولو مامان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

هومن مامان

از ابتــــــــــــدا !!!!!!

1391/5/26 2:42
نویسنده : مامان الهام
432 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی مامانی

 امروز البته بهتره بگم امشب اولین شبیه که دارم واست مینویسم چون بابایی فردا یه عمل کوچیک داره من امشب یکم استرس داشتمو خوابم نمیبرد واسه همین اومدم نت و بعد از کلی گشتن تو سایتهای مختلف تصمیم گرفتم واست وبلاگ درست کنمو خاطرات دوران جنینی و کودکیتو (که هرکی آرزو داره بدونه )واست بنویسم

 از اول واست شروع میکنم منو بابایی 27 اسفند سال 89 باهم ازدواج کردیم و بعد از 6 ماه یعنی 18 شهریور سال 90 جشن عروسی گرفتیمو اومدیم سر خونه و زندگی خودمون از اونجا که باباییت خیلی دوست داشت که شما زودتر بیای پیش ما بعد از 3 ماه از عروسیمون که تصمیم به اومدنت گرفتیم شما زود زود اومدی تو دل مامانی حتی اجازه ندادی مامانی یکم بهش استرس وارد بشه و همون ماه اول زود پریدی تو دل مامانی از روزی که تو اومدی تو دلم بدون اینکه بدونم احساسمو حالتهام عوض شد با اینکه باورم نمیشد ولی احساست میکردم

مامانی با اینکه این همه به آشپزی علاقه داشت دیگه حتی نمیتونست تو آشپزخونه بره همه چی حالمو بد میکرد تا اینکه یه شب تصمیم گرفتم بی بی چک بذارم ببینم واقعا تو هستی یا نه عزیز دلم این لحظه هارو فقط کسی میتونه درک کنه که گذرونده باشه و در انتظار مادر شدن باشه

 بعد از اینکه از خونه مامان اعظم (مامان خودم که خدا بیامرزدش ) اومدیم خونه بدون اینکه به بابایی بگم رفتمو بی بی چک استفاده کردم وقتی جوابشو دیدم اصلا باورم نمیشد سریع بابایی رو صداش زدمو بهش نشون دادم اونم که شوکه شده بودو اصلا فکر نمیکرد به این زودی باشه از خوشحالی منو محکم بغلم کردو دور اتاق منو چرخوند بعد خدارو شکر کردو سریع رفت وضو گرفت و نماز خوندو از خدا بخاطر این نعمتی که بهمون داده حسابی تشکر کرد. بابایی تو خیلی مهربونه انقدر خوب و مهربونه که من روزی هزار بار بخاطر داشتنش خدارو شکر میکنم

البته اینو بهت بگم عزیزم ،مامان بخاطر اینکه تنبلی تخمدان داشت دکترا بهش گفته بودن که به این راحتی و زودیا حامله نمیشی و زمان میبره به خاطر همین بود که ما کلی خوشحال شدیمو باورمون نمیشد

همون جا بود که من فهمیدم فقط خداست که زمان این جور چیزارو تعیین میکنه و لطفش شامل حال ماهم شد   خـــــــــــــــــــدایا شــــــــــــــــــــــــکرتبغل

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هومن مامان می باشد