هومن کوچولو مامانهومن کوچولو مامان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

هومن مامان

دومین سونوگرافی هفته 22-23

1391/2/20 1:14
نویسنده : مامان الهام
3,886 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم خوبی پسر خوشگلم؟
1شنبه 16 اردیبهشت دوباره وقت سونوگرافی داشتم دوباره روز دیدارمون رسیده بود عزیزم

این بار رفتم سونو دکتر طالاری خیلی دکتر خوش اخلاق و خنده رویی بود،ساعت 3 با بابایی حاظر شدیمو رفتیم سونو تقریبا یک ساعتی نشستیم تا نوبتمون شد.منو بابایی رفتیم تو اتاق و دکتر شروع کرد به صحبت کردن . بابایی میگفت شمارو دیده که داشتی دستتو جلو صورتت تکون میدادیو پاهاتوهم تکون میدادی قربونت برم من که انقدر شیطونی پسر گلم . دکتر گفت که همه چی خداروشکر خوبه و رشدت هم خوب بوده خدارو شکر

وضعیتت سفالیک   وزنت 522 گرم  هفته 22-23   دوره شکمت 175 میلیمتر  دور سرت 57 میلیمتر   استخوان رونت 33 میلیمتر و ضربان قلبت هم 139 بوده و حجم مایع دورت 137

مامان قربونت بره که انقدر کوچولویی خوشگلم وقتی دوباره شنیدم که سالمی و همه چی خوبه خیلی خیلی خوشحال شدمو انرژی دوباره ای گرفتم

بعد از ظهر هم خاله فهیمه راجبه سیسمونی یکم باهام صحبت کرد که چیا باید بخریم عزیز دلم این نشون میده که دیگه کم کم به اومدنت داریم نزدیک میشیم فقط چند ماه دیگه مونده

عصر هم با بابایی رفتیم تخت و کمد واسه شما دیدیمو پسندیدیم خیلی خوشگل بود عزیزم حالا قرار شد با خاله فهیمه بریم بخریمش

امروز هم 3 تایی با خاله فهیمه رفتیم یکم سیسمونی و اسباب بازی دیدیم واست تا بعد بریم بخریم عزیزم لباسای کوچولورو که میدیدم تصور میکردم قراره اونارو تنت کنم حس خاصی بهم دست میداد راستش هنوز کاملا باورم نمیشه که میخوام مامان بشمو از یه نی نی کوچولو مراقبت کنم

بابایی میخواد واسه شما یه زمین بخره قربونت برم واسه آینده ات امشب بهم میگفت اگه به دنیا اومده بودی زمین و به نامت میکرد اما حیف که هنوز به دنیا نیومدی عزیزم،منم به بابایی گفتم قربونش برم که هنوز به دنیا نیومده ما به فکر آینده اشیم

راستی امروز رفتیم دکتر بابایی بخیه هاشو کشید و دکتر گفت تا 3شنبه هفته دیگه باید استراحت کنه این روزا مامانی خیلی خوشحاله از اینکه عشقش همیشه پیششه وقتی باباییت خونه است خیلی خوشحالمو دلم میخواد همیشه پیشم باشه ، ایشاالله اون روزی بیاد که سه تاییمون کنار هم باشیمو روزای خوبی رو باهم سپری کنیم واسه اون روز لحظه شماری میکنم عزیز دلم

الهی مامان فدات شه خیلی دوست دارم عزیزم حیف که نمیتونم شیکممو ببوسم نیشخند از همینجا صورت ماهتو میبوسم عشق مامان و بابا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زهرا از نی نی وبلاگ213
22 اردیبهشت 91 17:41
سلااااااااام ممنون که اومدی لطفا ما رو به آدرس جدید لینک کن: nini213.niniweblog.com منم اونجا لینکتون میکنم مرسی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هومن مامان می باشد