هومن کوچولو مامانهومن کوچولو مامان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

هومن مامان

روز مادر

1391/2/23 3:15
نویسنده : مامان الهام
412 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر نازم قلب

امروز روز مادره و من اولین سالیه که مامان شدم اونم به یمن وجود تو عزیز دردونه

قربونت برم عزیزم که با وجودت به من احساس شیرین مادر شدنو دادی خیلی دوست دارم عزیزم

امروز به بابایی گفتم امسال اولین سالیه که واسه منم روزه مادره یا از سال دیگه که شما به دنیا بیای اونم گفت معلومه دیگه از امسال تو همین لحظه شما دوتا لگد زدی و منم به بابایی گفتم که شما دوتا لگد زدی و خواستی به من هویتتو اعلام کنی و بگی دیگه من مامان شدم  قشنگم آره مامانی ؟

امشبم واسه اولین بار بابایی تونست از رو شیکمم حرکات تورو حس کنه وقتی بهت گفتم روز مادرو به مامانی تبریک بگو یه دفعه تکون خوردی منم زود به بابایی گفتم بیاد اونم اومد دستشو گذاشت رو شیکمم و شما 3بار لگد محکم زدی بابات یهو خیلی هیجان زده شد و از ذوقش پرید منو بغلم کردو دوتا بوسم کرد دوباره دستش گذاشت و بازم تکون خوردی قربون پسرم برم که انقدر قوی شده و لگدهای محکم میزنه

خاله پروین فردا قراره بره کربلا ماهم قراره بریم بدرقه ساعت 5 عصر پرواز دارن ایشاالله به سلامتی برن و برگردن

خوب پسرم اینم از روز مادر ما که شما انقدر منو بابارو خوشحال کردی

فدات بشم خیلی دوست دارم عشقمماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

shahrzad
23 اردیبهشت 91 3:29
mobarake manam avalin sale ke mami shodam
مامان هومن
23 اردیبهشت 91 17:05
سلام منم بهتون تبریک میگم متاسفانه من نمیتونم وارد وبلاگ شما بشم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هومن مامان می باشد