هومن کوچولو مامانهومن کوچولو مامان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

هومن مامان

اولین خریدها واسه سیسمونی

1391/2/25 2:23
نویسنده : مامان الهام
616 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم سلام خوشگل مامان

این روزا خیلی شیطون شدی پسرم همش تو دل مامانی داری ورجه ورجه میکنی وقتی میپیچی دلم یه حالی میشه ای شیطونک تکون خوردنات جوری شده که هرکی دست بذاره رو دلم اونارو احساس میکنه قربون تکون خوردنات بشم من الهی

مامان جونی امروز از صبح تکون نخورده بودی و فکر کنم همش خواب بودی ولی بعد از ظهر که باهات صحبت کردم تکون خوردی و دل مامانی آروم شد قربونت برم همیشه تکون بخور تا مامانی نگرانت نشه عزیزکم

عصرهم که میخواستیم بریم واسه شما یکم اسباب بازی بخریم حسابی تکون میخوردی و میچرخیدی فکر کنم خیلی خوشحال بودی از این موضوع آره شیطونک ؟

امروز عصر با خاله فهیمه و خاله پروانه و بابایی رفتیم بازار تا واسه شما یکم اسباب بازی بخریم که من به خاله فهیمه گفتم اول بریم تخت و کمدی که ما پسندیدیم ببینیم بعد بریم خرید ، اول رفتیم تخت و کمد شمارو دیدیمو پسندیدیم که خیلی خوشگل بود پسرم ایشاالله خودت میای و میبینی دیگه همونجا قرارداد هم بستیمو قرار شد تا یک ماه دیگه بیارن واسه نصب از سرویس نوزاد یاسمین خرید کردیم که حسابی شیک بود عزیز دلم امیدوارم خودتم خوشت بیاد ازش عشقم ، بعد هم رفتیم کلی اسباب بازی واست خریدیم ماشین و آدم آهنی وعروسک تا موتور سوارو دیگه خیلی چیزا همشو هم آوردیم خونه خودمون گذاشتیم تا بعد که تخت و کمدت اومد سر فرصت بچینیمشون قرار شده بعدا بریم واسه نی نی کوچولومون لباس و وسایل دیگشو بخریم. قربونت بره مامان که انقدر عزیزی

امشب بابایی میخواست تکوناتو حس کنه که شما اصلا واسش تکون نخورردی مامانی ، باباییتم که حساسه میگه من همش نگرانشم نیشخندگفتم شما نمیخواد نگران باشی فقط دعا کن که خدا صحیح و سالم کوچولومونو بفرسته تو بغلمون

قربون تو پسر نازم بشم من انقدر مامانی دوست داره بدونه شبیه کی شدی ماچنیشخند همش میگم خدا کنه شبیه خودم شده باشی زبان البته اگه شبیه بابایی هم شده باشی خوبه ها ولی فکر کنم همه پدرو مادرا دوست دارن بچه هاشون یه جورایی شبیه خودشون باشن

الهی مامان فدات شه که اگه شبیه هرکی شده باشی مامان دوست داره و عاشقته  خدا کنه صحیح و سالم باشی و به سلامت بیای تو بغل مامانی

مامانم دیگه مرخصی بابایی هم داره تموم میشه و از پس فردا باید بره سر کار ولی من یکم دلم میگیره نمیدونم چرا دلم میخواد همیشه پیشم باشه خیلی بهش وابسته ام عزیزم خجالتماچمیدونم توام که بیای همین حس و نسبت به باباییت پیدا میکنی قربون جفتتون برم من

خدایا شکرت بخاطر همه نعمتهایی که به ما دادی همسر عزیزم و فرزندی که قراره ایشاالله به زودی بیاد پیشمون و جمع خونوادگیمون از قبل گرمتر و صمیمی تر کنه من همیشه ممنون و شکرگذار توام ای خدای مهربون

دوست دارم عزیزک مامان از دور روی ماهتو میبوسم عشقمماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامانی
27 اردیبهشت 91 8:00
سلام مامانی انشالله نی نی تو زود ببینی منتظرتم بروزم
مامانی
1 خرداد 91 18:02
سلام مامانی نی نی خوبه/ بروزم
مریم جون
7 خرداد 91 13:06
سلام هومن کوچولو خوبه ایشاله ؟من هفته 21 هستم خوشحال میشم به ماسربزنی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هومن مامان می باشد