هومن کوچولو مامانهومن کوچولو مامان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

هومن مامان

هفته سی و دوم بارداری

1391/4/31 1:46
نویسنده : مامان الهام
409 بازدید
اشتراک گذاری

 هومن کوچولو مامان جان تا این لحظه ، 7 ماه و 19 روز و 1 ساعت و 10 دقیقه و 19 ثانیه تو دل مامانشه

سلام پسر خوشگل مامان

حالت خوبه مامانی ؟ فکر کنم حسابی دیگه جات تنگ شده چون همش احساس میکنم داری از زیر پوستم رد میشی کوچکترین حرکاتتو حس میکنم مخصوصا وقتی به سمت چپ شیکمم لگد میزنی معمولا به اون قسمت لگدهای محکم میزنی عزیزم دیگه این 1 ماه و نیم آخر چاره ای نداریم جز اینکه این شرایط رو تحمل کنیم تا به سلامتی بیای بیرون عزیز دلم

تا الان 32 هفته رو با هم پشت سر گذاشتیمو از فردا که اول ماه رمضونه وارد هفته 33 میشیم ، من ماه رمضون رو خیلی دوست دارمو عاشق اینم که روزه بگیرم ولی خوب امسال با وجود نی نی تو راهیمون و شرایطی که دارم نمیتونم چون همینجورییم دکتر بهم گفته باید کلی تقویت کنم دیگه چه برسه که بخوام روزه بگیرم حالا اشکالی نداره ایشااله سال دیگه

امروز همه پیشواز ماه رمضون روزه بودن و افطار رفتیم قمصر که اونجا هوا عالی بود و خوش گذشت ولی من دیگه نمیتونم زیاد یه جا بشینمو زود دلم درد میگیره تا یکمم چیزی میخورم انگار اسید معدم تو دهنمه و گلوم میسوزه البته گاهی بیشتر اینجوری میشمدیگه این ماه آخری این همه فشار طبیعیه

وقتی به این فکر میکنم که این ماه هم که بگذره موقع اومدنت میشه خیلی استرس میگیرم چون میدونم با همه سختی هاش زود زود میگذره خدا کمکم کنه تا بتونم به راحتی و سلامتی زایمان کنمو هومن کوچولومو به دنیا بیارم

این هفته ای که گذشت کار خاصی نکردمو اتفاق خاصی هم نیفتاد فقط کاری که کردم همت کردمو رفتم از وسایلات عکس گرفتم

هرچند کامل نشده و یه کوچولو تزئیناتش با ساک و پتو نوجوانت مونده ولی خوب فعلا عکس اینارو برات میذارم تا بعد

عکس همه وسایلتو تک به تک میذارم تا بعد که بزرگ شدی قشنگ ببینی که اولین وسایلات چیا بودنو چه شکلی بودن عزیزم

قربون دست و پای کوچولوت برم که انقدر به مامانی فشار میارن

منو بابایی خیلی دوست داریم قند عسلمماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانی
31 تیر 91 5:07
مامانی برا منم دعا کن اینروزا
راستی عکسا کو؟


محتاج دعاییم
عکسها رو تو پست بعدی میذارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هومن مامان می باشد