هومن کوچولو مامانهومن کوچولو مامان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

هومن مامان

سیسمونی سری اول (اسباب بازیها)

1391/4/31 18:54
نویسنده : مامان الهام
564 بازدید
اشتراک گذاری

 هومن کوچولو مامان جان تا این لحظه ، 7 ماه و 19 روز و 18 ساعت و 15 دقیقه و 4 ثانیه تو دل مامانشه

سلام عزیز مامانقلب

بالاخره مامانی تنبل همت کردو میخواد عکسهای سیسمونیتو بذاره ولی چون تک تک عکس گرفتم و تعدادش زیاد شده تو چند پست جداگونه برات میذارم عزیزم

از بس این روزا حوصله نشستن پای کامپیوتر هم ندارم واسه همین دادم بابایی حجم عکسهارو کم کرد واسه همین هم یکم دیر شد چون اگه به خودم بود حالا حالاها شاید این کارو نمیکردمنیشخند

دوست دارم مامانی امیدوارم که خوشت بیادو از دیدنشون لذت ببریماچ

راستی امروز اول ماه رمضونه و طبق معمول همیشه افطار خونه خاله افسانه دعوتیم

بابایی از سر کار که اومد از بس تشنه اش بود خوابید حالا دلم نمیاد بیدارش کنم بریم مهمونی نگرانبغل

 

1

 

 

2

 

3

 

4

 

5

 

6

 خرسی و توپ فوتبالت

7

این عروسک رو تختیته

8

اینم براکت بالای تختت

9

بقیه عکسها رو  تو پست بعدی میذارم عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامانی
31 تیر 91 19:25
به به چه اسباب بازی های قشنگی مبارک گل پسر باشه


مرسی عزیزم
شقایق.مامان حباب
31 تیر 91 21:09
مبارک باشه هومن خاله
مامانی زودتر بقیه اش رو هم بذار


ممنون خاله جون
چشم میذارم
مامان ریحانه جون
31 تیر 91 23:51
سلام انشاالله هومن کوچولو به سلامتی بدنیا بیاد و ما روی ماهشو ببینیم به وب ریحانه منم سر بزنید خوشحال میشم
mer30
با تبادل لینک موافقید؟


ممنونم عزیزم
حتما سر میزنم

مامانی
1 مرداد 91 5:44
سلام عزیزم خوبی خانومی؟ طه جونم 5 ماهه شد من و طه منتظریم یاحق
شقایق.مامان حباب
1 مرداد 91 16:17
تشریف بیارید من و محمد آپ شدیم خوشحال میشیم
مامان ياشار
2 مرداد 91 5:52
مبارك هومن كوچولو باشه. دست مامان وبابا درد نكنه. منتظر بقيه اش هم هستيم. مراقب خودت و ني ني باش خانومي
مامانی
2 مرداد 91 12:26
سلام عزیزم
تو وبم منتظرتونم

برو تو خصوصی


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هومن مامان می باشد