هومن کوچولو مامانهومن کوچولو مامان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

هومن مامان

نظرات (10)

سیما...
23 شهریور 91 14:11
اخییییییییییییییی نازی...خداحفظش کنه...
شقایق(مامان محمد ارشان)
23 شهریور 91 14:44
مبارک مبارک مبارکهههههههههههههههههههه هومن گلم بالاخره چشممون به دیدنت روشن شد... چه نازی خاله
مامان شیوا
23 شهریور 91 14:52
ماشالله چه پسر نازیه خدا حفظش کنه.دعا کن پسرک من هم صحیح و سالم بیاد تو بغلم
مامانی
23 شهریور 91 20:23
ماشالا به گل پسرت خدا حفظش کنه طبیعی بودی؟
marjan
24 شهریور 91 16:17
وای وای خوش اومدی پسر کوچولو!خوش اومدی خاله!هزار ماشالله!همیشه سالم باشی پسر گل
دوست من
24 شهریور 91 21:30
مبارکککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک باشه عزیزم ماشالله هزار ماشالله خداروشکر که هردوتون سالمید کاملا درکت میکنم فعلا خسته ای هر وقت توان داشتی بیا و از خاطراتت بگو مبارک باشه انشالله خیرشو ببینی مادر...!
مامان یاشار
25 شهریور 91 10:55
ای جانم. مبارکه عزیز دلم. چشمت روشن. ایشالا نامدار بشه خانومی. هزار ماشالا خیلی خیلی خوشگله. از قول منم اون دستای شیرین و خوردنیش رو ببوس.
مامان سمی
25 شهریور 91 18:38
مبارکه.انشاالله قدمش پر خیر و برکت
شیدا مامان پانی
29 شهریور 91 2:32
سلام خوشحال میشم به وبلاگم سربزنید (وبلاگ هنری بافتنی خیاطی اشپزی درمورد نی نی هام مطلب دارم ویه عالمه قاب خوشگل واسه نی نی ها واموزش سیسمونی وفروش لباسهای بافتنی دستباف خوشگل واسه نی نی ها ومامانها ی گل منتظرم http://tar-o-pod.mihanblog.com/post/category/184 ادرس فروشگاه journal.hamvar.ir
مامان مهراد
8 مهر 91 19:12
خیلی زیباست.
این فرشته های آسمانی زندگی مون رو کلی زیبا می کنند.
مبارک باشه مامان هومن .
هزاران گل تقدیم به شما مامان مهربون


ممنون خاله جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هومن مامان می باشد