هومن کوچولو مامانهومن کوچولو مامان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

هومن مامان

اولین مسافرت هومن (کرج) خونه مامان بزرگ

1391/7/21 22:33
نویسنده : مامان الهام
672 بازدید
اشتراک گذاری

هومن کوچولو مامان جان تا این لحظه ، ١ماه و ١٠ روز و ٠ساعت و ٠ دقیقه و ٤٠ ثانیه سن دارد

تاریخ گرفتن عکسها 14 مهر 1391

عزیز دل مامان امروز 40 روزت شده

همون 40 روز معروفی که همه میگن، قربونت برم خیلی بزرگتر شدی و روز به روز داری خودتو بیشتر و بیشتر تو دل همه جا میکنی

فدات بشم مامانی امشب خاله افسانه شما رو برد حموم و الان هم مثل فرشته ها خوابیدی

مامان و بابا خیلی دوست دارن پسر عزیزم

پسندها (1)

نظرات (12)

دوست من
22 مهر 91 13:38
ماشالله هزاااااااااااااااااااااارماشالله عزیزم خیلی حال و روز قشنگیه روزهایی که تازه نی نی اومده بغلت انشالله که به سلامتی نه تنها این چهل روز بلکه تا 120 سالگی هردوتون سربلند و سلامت باشید

ازطرف من یه بوس خوشکلش کن فرشته نازت رو وقتی که خوابه


ممنون عزیزم
مامان یاشار
22 مهر 91 19:45
چه عکسای بی نظیری الهام جون چهل روزگی هومن جون مبارک باشه ایشالا 120 سال عمر سلامت و باعزت از خدای مهربون میگیره. از قول من ببوسش


ممنونم نسترن جون
marjan
23 مهر 91 18:49
شما خیلی نازین اقا هومن!
فدای اون چشمای نازت بشم گوگولی!
این عکس آخریت دل منو برد همیشه زنده باشی ناز پسر‍!انشالله 140 سالگیت


مرسی خاله جون
مامان مهراد
25 مهر 91 22:14
سلام خاله جون.
واییییییییی تو چقدر ناز شدی. چقدر ناز خوابیدی فرشته کوچولو.


ممنون خاله جون مهراد کوچولو رو ببوس
مریم مامی آیدا
26 مهر 91 10:10
به به قدمش مبارک...
ببخشید با تاخییر گفتم...


ممنون عزیزم
marjan
30 مهر 91 20:18
مامانی من خیلی وقته شمارو لینک کردم اما شما منو لینک نکردی
مامان کیان کوچولو
1 آبان 91 14:00
عزیزم خیل ناز و تپلی شدی پسر نانازی ....این لباس خال خال ی ا ی خیلی باحالن ..... بوووووووس
مامان ریحانه جون
3 آبان 91 14:43
شما چه خوشگلی عسل من..... چه ناز خوابیده پسملی..... بوووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامانی
5 آبان 91 0:31
سلام عزیزم خوبی؟ عیدت مبارک بروزم منتطرتم
شقایق(مامان محمد ارشان)
5 آبان 91 14:40
عزیزم برات رمز گذاشتم
شقایق(مامان محمد ارشان)
5 آبان 91 16:21
گل نازم چه خوجل شدی ماشالا مامانی نمیدونم برات رمز گذاشتم یا نه یادم نمیاد در هر صورت بازم میذارم
مامان مهراد
6 آبان 91 0:05
این مامانت خیلی تنبل شده ها. عکس های شما رو دیر به دیر می زاره. نمیگه دل ما تنگ میشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هومن مامان می باشد