هومن کوچولو مامانهومن کوچولو مامان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

هومن مامان

6-7-8 ماهگی هومن گلی مامان

1392/2/11 22:09
نویسنده : مامان الهام
670 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای عزیزم

ببخشید این همه وقفه افتاد واسه آپ کردنم به خاطر اساس کشی و کوتاهی من بود

سلام عشق مامانی سلام هومن گلی مامان جون 

امروز 8 ماهت تموم شد و وارد 9 ماهگی شدی عشقم 

چند روزیه که 4 دست پا راه میری و حسابی شیطون شدی مامانی دیگه یه لحظه هم نمیشه تنهات گذاشت به همه جا سرک میکشی و میخوای همه چیرو بررسی کنی

دیگه قشنگ میگی مامان و بابا و آب و بده که الیته میگی اده  یکمی هم رو پاهات تنهایی  وامیستی و یه قدم هم بر میداری خیلیی واسه راه رفتن عجله داری عشقم 

جدیدا تا کسی بهت سلام میکنه خجالت میکشی و سرتو میندازی پایین یا سرتو فرو میکنی تو سینم این کارت خیلی بامزه است

به بعضی آدما خیلی قریبی میکنی و به بعضی ها اصلا

الاتم از خواب بیدار شدیو نمیذاری بنویسم هی فووضولی میکنی

تو این مدت اتفاقات زیادی افتاده همرو تو تقویم یادداشت کردم ایشااله میام و وارد وبلاگت میکنم

باید حجم عکسهاتو کم کنم بعد میام میذارم 

فعلا تا بعد 

راستی امروز هم روز مادر بود و امسال اولین سالی بود که من به صورت واقعی مادر شدم پارسال تو شیکمم بودی عشققم

دوست دارم مامانی 

به امید روزی که بتونی بهم بگی مامانی روزت مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان یاشار
11 اردیبهشت 92 22:17
9 ماهه شدنت مبارک عزیزم. دلمون برات خیلی تنگ شده بود. خدا رو شکر که خوبین. دیگه داشتیم نگران میشدیم. خسته نباشی الهام جون. اسباب کشی با بچه خیلی سخته. زودی بیا عکساشو برامون بزار. در ضمن روزت هم مبارک


ممنون از لطفت عزیزم چشم حتما
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
14 اردیبهشت 92 15:11
آخ جووووووووووووووووووووووووووون هومن اومد. خاله ای دلم بات ی ذره شده بود
منتظر خبرای خوب هستیم
بوس بوس نینی ناز
ماهگردت هم مبارک


ممننون عزیزم منم همینطور
مامان ریحانه جون
17 اردیبهشت 92 11:03
.........@@ ............@@@ ............@@@@@@@@@ ...............@@@@@@@@@ ....................................@@ ....................@@ ....................@@@ ....................@@@ ....................@@@ ....................@@@ ....................@@@ ......................@@ .................................................. @@@...............................@@@ @@@................................@@@ @@@@@@@@@@@@@@@@@ ...@@@@@@@@@@@@@@ ..................@@...@@ ..................@@...@@ ......................@@ ......................@@ ............................ ...............@@@@ .............@@.......@ ................@@@@@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@
مامان مهراد
21 اردیبهشت 92 23:58
سلام الهام جان. ما که دلمون حسابی براتون تنگ میشه. ای جان این گل پسر برای انجام کارهای جدید چه عجله ای داره! ماشاءاله ببوسش
مامان آرتین
13 خرداد 92 0:47
ماشالله چه پسر نازی دارید،خدا حفظش کنه.خوشحال میشم به ما سر بزنید و تبادل لینک کنیم اگه موافقین به من خبر بدین با چه نامی لینکتون کنم.منو با نام آرتین نابغه کوچک لینک کنید .ممنون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هومن مامان می باشد