هومن کوچولو مامانهومن کوچولو مامان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

هومن مامان

30 خرداد تولد بابا علی

1392/3/30 19:56
نویسنده : مامان الهام
601 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامانی

امروز 30 خرداده تولد باباییماچ

ولی یه اتفاق خیلی بد افتاد اونم اینکه من این روز مهم رو یادم رفته بودناراحتافسوس

وقتی بهم گفت انقدر ناراحت شدم که نگووووووو اونم منی که انقدر به تاریخ تولد  حساسمممممم 

ببین تو پسر با مامانی چیکار کردی که یه همچین روز مهمی رو یادم رفت

اما دیگه کار از کار گدشته و نمیشه کاریش کردگریه یادش بخیر پارسال واسه بابایی تولد گرفتم و خاطره شو اینجا ثبت کردم

بابایی الان رفته استخر و من اصلا نمیدونستم چحوری جبران کنم گفتم بیام اینجا رسما از بابا علی خوب و مهربونت معذرت خواهی کنم و بگم که منو ببخشه

همسر عزیز و مهربونم خیلی خیلی دوست دارم و تولدتو بهت تبریک میگم امیدوارم صد و بیست ساله باشی

واقعا با همه وجودم عاشقتم و تو همه زندگی من هستی بغل

 

 

اگر باران بودم انقدر می باریدم تا غبار غم را از دلت پاک کنم اگر اشک بودم مثل باران بهاری به پایت می گریستم اگر گل بودم شاخه ای از وجودم را تقدیم وجود عزیزت میکردم اگر عشق بودم آهنگ دوست داشتن را برایت مینواختم ولی افسوس که نه بارانم نه اشک نه گل و نه عشق اما هر چه هستم دوستت دارم تولدت مبارک ماچ

 

باور کن وظایف مادریم باعث نشده ذره ای از عشقم نسبت بهت کم بشه عزیزم فقط یکم مسئولیتم زیاد شده و درگیری زندگیم

بچه هرچی هم که باشه بالاخره بزرگ میشه و میذاره میره این تویی که همیشه واسه من میمونی عشقم 

دوست دارم عزیزم و با همه وجود عاشقتم


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

لی لی
31 خرداد 92 13:28
http://www.panitem.blogfa.com (پانی تم ) مجری طراحی جشن های کودک ، تلاش میکند تولد فرزند دلبند شما به بهترین و خاص ترین نحو ممکن با حداقل هزینه برگزار شود . خدمات ما شامل طراحی تم های تولد (فقط طراحی) و همچنین آماده سازی وسایل مورد نیاز جشن شما می باشد.(طراحی و آماده سازی) دیگر خدمات ما شامل مونتاژ عکس کودک با بهترین پس زمینه ها - ساخت کلیپ تولد - طراحی تقویم - طراحی انواع کارتهای جشن سیسمونی -شب یلدا - نوروز و ... است. همچنین امکان ارسال به کلیه نقاط ایران نیز فراهم میباشد.
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
2 تیر 92 14:59
OH MY GOD تولد بابایی مهربون مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هومن مامان می باشد