هومن کوچولو مامانهومن کوچولو مامان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

هومن مامان

6 ماهگیت مبارک عزیز دل مامانی

1391/3/13 17:42
نویسنده : مامان الهام
484 بازدید
اشتراک گذاری

سلام هومن مامانی سلام پسر گلم حالت چطوره عسلم ؟
عزیزم امروز باهمدیگه وارد 6 ماهگی شدیم وقتی به اوایل حاملگیم فکر میکنم میبینم که چقدر زود گذشته و به قول بابایی میگفت وقتی به دنیا بیای زودتر از اینام میگذره و میبینیم که گل پسرمون چقدر زود بزرگ شده ، قربون پسر گلم برم من

پسرم هفته 25 هم گذشت من تو این هفته هم آزمایش  داده بودم (آزمایشهای 3 ماهه دوم بارداری) و هم نوبت دکتر داشتم خداروشکر همه چی خوب بودو همه آزمایشامم خوب بود فقط یکمی کم خونی داشتم که دکتر قرصهای آهنمو عوض کرد و گفت جای نگرانی نیست ، تو این هفته بازم صدای قلب قشنگتو شنیدم مامانی ، انگار نسبت به دفعه های قبل خیلی واضح تر وبزرگتر شده بود مامانی قربون اون قلبت بره که به این قشنگی میزنه ، عزیزم این روزا هر روز باهات حرف میزنمو میدونم که توام صدامو میشنوی چون لگدهای محکمی میزنی دیشب شام رفته بودیم قمصر خیلی خوب بود و خوش گذشت و شمام همش شیطونی میکردی و وول میخوردی تو شکم مامانی ، امشب هم قراره بریم دوباره البته با نامزد دختر خاله هانیه آخه اونا همدیگرو پسندیدنو فعلا دارن بیشتر باهم آشنا میشم ایشااله اگه همه چی خوب پیش بره نیمه شعبان که 15 تیر باشه یه عروسی حسابی داریم که تا اون موقع شما دیگه حسابی بزرگ شدی

عزیزم الان هم که دارم واست مینویسم هی لگد میزنی قربون لگد زدنات برم من، به نظر من که این حس قشنگترین حس دنیاست

راستی پریشب یعنی 11 خرداد نوه اقدس خانوم همسایمون هم به دنیا اومد اون از شما 3 ماه بزرگتره خدارو شکر که بعد از یه حاملگی پر خطر صحیح و سالم به دنیا اومد ایشااله قدمش واسه مامان و باباش خیر باشه راستی اسمشو هم علی گذاشتن هم اسم بابایی شما عزیزم

این روزا هوا خیلی داره گرم میشه و خدا این 3 ماهه اخیرو به خیر بگذرونه چون با این وضعی که من دارم دیگه تحمل گرما خیلی سخت میشه واسم

راستی پسرم توی این هفته قراره که بریم سیسمونی واسه شما بخریم که همه چی زودتر آماده باشه تا خیالمون راحت باشه اگه دیرو زود شد اومدن شما

فرداو پس فردا 14 و 15 خرداده و تعطیلی قراره بریم یه جایی آب و هوایی عوض کنیم البته من بیشتر ترجیح میدم تو خونه باشم چون راحتترم ولی چون همه خانواده میرنو بابایی هم دوست داره بره منم باهاشون میرم  ، راستی مامان و بابای بابایی هم 2 روزیه که رفتن مشهد 4 شنبه هم از کرج اومدن پیش ما و به ما یه سری زدن و خداحافظی کردن (سفرشون بی خطر)

خوب مامانی قربونت برم امروز خیلی باهات حرف زدم آخه میخواستم همه اتفاقاتی که افتادرو واست تعریف کنم البته شاید یه چیزایی رو هم یادم رفته باشه که بهت بگم

عزیز دلم مامان خیلی دوست داره و واسه بغل کردنت لحظه شماری میکنه امیدوارم این 3 ماه باقیمونده رو هم باهم به خوبی سپری کنیم

بابایی هم بهت سلام میرسونه و میگه که خیلی خیلی دوست داره

تا هفته بعد پسر گلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

شقایق.مامان حباب
15 خرداد 91 16:44
سلام مامان هومن کوچولو. خسته نباشی. چه وبلاگ با نمکی. سعی کردم بیشترشو بخونم. منم 1وبلاگ دارم که تازه واسه نینیم درست کردم. خوشحال میشم بهم سر بزنی. اگر دوست داشتی همدیگرو لینک کنیم بیا واسم تو نظرت بنویس. 1hobab1.blogfa
شقایق.مامان حباب
17 خرداد 91 15:48
سلام... پس چی شدی مامانی؟ چرا پیدات نشد؟
مامانی
17 خرداد 91 19:00
سلام مامانیییییییییی منتطر بروزم
شقایق.مامان حباب
19 خرداد 91 15:00
سلام مامانی... خوبی؟ ممنون که اومدی به وبلاگ من... بااجازه لینکت کردم. اگه دوست داشتی لینکم کن... ممنون
الهه مامان ماهان
20 خرداد 91 14:41
سلام عزیزم ایشال به سلامتی فارغ بشی کی به دنیا میاد این بلاچه؟ خوشحال میشم بع من و پسرم سر بزنی
الهه مامان ماهان
20 خرداد 91 16:15
خوشحال شدم اومدی بچه خواهر منم شهریور به دنیا میاد لینکت میکنم
مامانی
20 خرداد 91 18:43
سلام به مامان عزیز بروزم اگه بیای خوشحال میشم
مامانی
21 خرداد 91 23:29
سلام مامانی مهربون بروزم با لباس برا نی نی جونم
سحر
22 خرداد 91 17:41
سلام مامان هومن، منم مثل شما فعلا مامان هومن هستم. ولی هومن من تقریبا 2 ماه از هومن شما بزرگتره. خوشحال شدم که باهاتون آشنا شدم. به امید خدا هم شما و هم من بتونیم هومنامون رو به دنیا هدیه کنیم این هدیه های آسمانی که خدا به ما داده ما هم به هستی هدیه می کنیم. خیلی مراقب باش من تو طول بارداریم زیاد بلند کوتاه کردم و الان تو هشت ماهگی دچار تنگی نفس شدید شدم خیلی استراحت کن فقط و فقط استراحت.خوشحال میشم با هم در ارتباط باشیم. www.afshani.niniweblog.com
مامانی
23 خرداد 91 9:18
سلام به مامان عزیز ومهربون بروزم با (نی نی کاکل زریه؟؟) خوشحال میشم بیای
مامان یاشار
27 خرداد 91 17:06
به سلامتی ایشالا خانومی این چند ماه هم میگذره و دسته گلت رو بغل میگیری
مامانی
27 خرداد 91 21:11
سلام مامانی عزیز خوبی؟ بروزم با ( پسل من طه) اگه بیا خوشحال میشم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هومن مامان می باشد