هومن کوچولو مامانهومن کوچولو مامان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

هومن مامان

7 ماهگیت مبارک عزیز دل مامانی

1391/4/12 1:15
نویسنده : مامان الهام
389 بازدید
اشتراک گذاری

هومن کوچولو مامان جان تا این لحظه ، 7 ماه و 0 روز و 0 ساعت و 0 دقیقه و 0 ثانیه تو دل مامانشه 

سلام پسر کوچولوی من سلام کوچولوی 7 ماهه من

یادش که میوفتم انگار دیروز بود که 6 ماهگیتو بهت تبریک میگفتم به این زودی 1 ماه گذشت و خدارو شکر که به خوبی هم گذشت

الان دقیقا 7 ماهه که منو شما باهمیم کوچولوی من 7 ماه که داری تو وجودم رشد میکنی و روز به روز بزرگ و بزرگتر میشی الان دیگه همه فضای شکم مامانیو گرفتی فکر کنم الان باید حدود 1 کیلو 400 باشی البته به گفته این سایتها حالا کمو زیادشو من نمیدونم ولی همین حدودایی عسلم

تو این 7 ماه خیلی احساسم نسبت بهت تغییر کرده و بیشتر بهت احساس وابستگی میکنم وقتی هم که حرکت میکنی و لگد میزنی همش دوست دارم دستمو بذارم رو دلمو حرکاتتو لمس کنم خیلی بهم انرژی میده 2 روزیه که وقتی میشینم همش حس میکنم استخون زیر سینمه و بهم فشار میاره به خاطر همین بیشتر باید دراز بکشم تا این احساسو نداشته باشم مامان جونی فکر کنم دیگه جات اونجا تنگ شده چون زیاد بهم فشار میاری و به خاطر بزرگتر شدن فضای رحم دل درد هم میگیرم البته بیشتر حالت کشیدگی تا دل درد

همه میگن از حالا به بعد کم و بیش این دل دردارو دارم که طبیعیه

پسر گلم سفرمون کم کم داره به آخراش میرسه و قراره زودتر بیای پیشم الان به مامانی وابسته ای و کم کم باید آماده بشی تا بتونی مستقل بشی و بیای بیرون و با این دنیا روبرو بشی

بابایی امروز بهم میگفت که شیکمم یدفعه ای بزرگ شده نیشخندالبته خودمم این حسو دارم قربون پسر گلم برم که داره بزرگ میشه و قراره واسه خودش مردی بشه

الان از خونه خاله پروانه ات میایم امروز هانیه رو برده بودن آرایشگاه که من باهاشون نرفتم ولی شب رفتیم خونشون و شام هم اونجا موندیم ، وقتی میرم تو جاهای شلوغ بیشتر شیطونی میکنی و دست و پا میزنی تا وقتی خونه هستیم فکر کنم توام مثل باباییت میمونی و از دورهم بودن لذت میبری

خوب پسرم اومدم فقط 7 ماهگیتو بهت تبریک بگم ببین چقدر حرف زدم نیشخند

مامان و بابا خیلی دوست دارن عشق مایی ماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان آرینا موفرفری
12 تیر 91 1:34
سلام دوست عزیز ،آرینا موفرفری در مسابقه نی نی خانه دار در وب نی نی شکلک شرکت کرده خوشحال می شم به آرینا رای بدهید.آدرس وبتونو فراموش نکیند !!!چون بدون آدرس وب رای محسوب نمی شه. آدرس وب نی نی شکلک http://sheklak_mohammad.niniweblog.com/post931.php تا پایان رای گیری فقط 2 روز مونده ، پس زمان رو از دست ندین و به آرینا با کد 260 رای بدهید.
مامان آرینا موفرفری
12 تیر 91 1:34
عزیزم انشااله به سلامتی نی نی نازتو بدنیا میاری.


سلام ممنون از اینکه به ما سرزدین
شقایق.مامان حباب
12 تیر 91 18:10
عزیز خاله 7ماهگیت مبارک ایشالا 70000000000ساله بشی
مامانی
13 تیر 91 7:39
سلاااااااااااااااام عزیزدل خوبی؟ بروزم منتظرتم
مامان یاشار
13 تیر 91 10:31
مبارکه مبارکه مبارکه ایشالا بقیه اش هم به راحتی سپری میشه و نی نی زود و سلامت میپره تو بغل مامان جونش


سلام ممنونم مرسی

مامان یاشار
15 تیر 91 10:56
مامان هومن جون عیدتون مبارک. بهمون سر بزن عیدی دارم براتون
مامانی
17 تیر 91 0:39
سلام مامان عزیز ومهربون بروزم با (تولدم ) منتظرتم
مامانی
18 تیر 91 9:53
سلام عزیزم خوبی؟ بروزم من و طه منتطرتیم
مریم مامی آیدا
18 تیر 91 17:07
از آشنایی باهات خوشوقتم و خوشبخت خوشحالم یه دوست وبلاگی جدید دارم که میشه از تجربیاتش استفاده کرد موافقی تبادل لینک کنیم کلی باهم دوست باشیم هی مابیایم هی شما؟ منتظرتم خبرم کنی عزیزم من فکر کردم هومنت 7ماه ی زمینی هس! چقدر قشنگ با نی نی آسمونیت حرف میزنی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هومن مامان می باشد