هومن کوچولو مامانهومن کوچولو مامان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

هومن مامان

عید سال 91

1391/2/12 1:57
نویسنده : مامان الهام
367 بازدید
اشتراک گذاری

امسال عید همزمان شده بود با شروع هفته 16 بارداری من و یه سرماخوردگی شدید که حسابی منو اذیت کرد و تمام عید طول کشید تا تونستم یکمی بهتر بشم

امسال عید باوجود تو من خونه تکونی هم کردمو خیلی بهم فشار اومد ولی خوب چیکار میکردم عزیزم مجبور بودم و باباییت هم که همش سرکار بود . لحظه سال تحویل ما خونه خودمون بودیمو یه هفت سین کوچولو چیده بودیم و تو هم بدون اینکه بدونیم جنسیتت چیه تو دل من بودی (هرچند من از لحظه اولی که فهمیدم حامله هستم احساسم بهم میگفت که تو پسری )بعد از سال تحویل رفتیم سرخاک مادر بزرگت بعدشم که رفتیم خونه بابارضا عید دیدنی و ناهار هم همونجا بودیم و قرار بود فردا بریم کرج دیدین مادر بزرگ پدریت که قرار بود 8 عید برن کربلا

فدات شم امشب دیگه حسابی خسته شدم قول میدم زود زود بیامو بقیه خاطرات و واست بنویسم

مامانی خیلی دوست داره پسر گلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامانی
12 اردیبهشت 91 8:11
سلاممممممممممم مامانیییییییییییهومن خوشگل به منم سر بزن مامان جدیدم
مامانی
13 اردیبهشت 91 7:58
سلاااااااام مممنونم ازتون با اجازه لینکتون کردم
مامانی
14 اردیبهشت 91 7:11
سلام مامانی بروزم منتطر اومدنتون هستم
يحيي كوچولو
14 اردیبهشت 91 13:28
سلام مامان هومن جان انشالله مباركت باشه و اين دوران قشنگ رو به خوشي پشت سربگذاري ممنونازاينكه به وبلاگ يحيي كوچولو سرزدي منهم شما رولينك كردم اينهم يه بوس واسه هومن جان
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هومن مامان می باشد