هومن کوچولو مامانهومن کوچولو مامان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

هومن مامان

هفته بیستم

1391/2/15 16:02
نویسنده : مامان الهام
384 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگل مامان

تو هفته 20 بود که رفتم دکتر و تازه دکتر واسم پرونده تشکیل داد چون اون اوایل قند خونم مرز بود دکتر منتظر بود تا ببینه بالاخره چی میشه که آخرین باری که آزمایش دادم قندم 73 بودو من کلی خوشحال شدم آخه خیلی واسه تو نگران بودم عزیزم . دکتر گفت همه چیز خوبه و نرماله و صدای قلب کوچولوی شمارو هم شنید و گفت که عالیه عزیزم قلب کوچولوت خیلی تند تند میزد وقتی صدای قلبتو میشنوم دلم نمیخواد دکتر دستگاهشو از رو شیکمم بردتره و من زمان زیادی صدای قلبتو بشنوم آخه خیلی بهم آرامش و انرژی میده و خیلی دوست دارم ، بعد دکتر واسه 4 هفته دیگه بهم نوبت داد گفت  دفعه دیگه که بیای هم یه سونو دیگه بهت میدم هم یه سری آزمایش که باید انجام بدی

اینم از هفته بیستم عزیزم که تقریبا نصف راهمونو گذروندیمو نصف دیگش مونده ایشاالله 2 تامون قوی باشیمو بتونیم بقیه راهم به خوبی بگذرونیم

دوست دارم عشقم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هومن مامان می باشد